در نشست تبیین شعار سال 1403 مطرح شد؛

در نشست تبیین شعار سال 1403 مطرح شد؛

 سرتیپ پاسدار نعمان غلامی گفت: در حال حاضر اقتصاد مسئله اصلی کشور است. راهی برای عبور از این مشکل به غیر از باز کردن پای مردم در  عرصه‌ی تولید و رفع موانع حضور مردم نداریم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین علیه‌السلام؛ نشست تبیین شعار سال 1403 با حضور سرتیپ پاسدار نعمان غلامی و کارکنان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین علیه‌السلام در صبح روز یکشنبه مورخ 19 فروردین در تالار ساختمان شهید سلیمانی برگزار گردید.

 سرتیپ پاسدار نعمان غلامی فرمانده دانشگاه ضمن تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه ضیافت الهی و گرامیداشت یاد شهیدان زاهدی و حاج رحیمی(رحمت‌الله علیه) به همراه هم‌رزمانشان و همچنین تقدیر و تشکر از ملت ایران بابت خلق حماسه روز قدس ، با اشاره به منویات امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در بحث تبیین شعار سال (( جهش تولید ملی و مشارکت مردم)) گفت :این راهبرد واقعاً یک راهبرد حکیمانه و الهی است و ما با مشارکت مردم که پای کار آمدند توانستیم از خیلی از مشکلات نظام مانند فتنه‌ها و... با سرعت عبور کنیم، در حال حاضر مهم‌ترین مسئله کشور اقتصاد است و راهی برای عبور از این مشکل به جز ورود مردم را نداریم.

ایشان افزودند : امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در فرمایشات با مسئولین نظام امر کردند که بنشینید راه‌های ورود مشارکت مردم در تولید را پیدا کنید و به مردم بگویید یکی از مهم‌ترین امکانات و الزامات موجود اقتصاد کشور همین فضای کسب‌وکار است و در ادامه گفت: بسیج برای آوردن مردم به اقتصاد ،کارهای خیلی بزرگی انجام داده است و از ظرفیت‌های بی‌نظیری برخوردار است.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین علیه‌السلام در ادامه گفت : باید در دانشکده علوم انسانی با استفاده از ظرفیت اساتید و دانشجویان و با همکاری سایر مرکز علمی از جمله دانشگاه جامع در خصوص احصاء راه‌های نقش‌آفرینی مردم در جهش تولید و هر اقدامی که دانشگاه می‌تواند در راستای تحقق فرمایشات امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) انجام دهد، متمرکز شویم و گام‌های بلندی بردارم.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از نکته‌ها برای تحقق فرمایشات امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) تشکیل جلسات اندیشه ورزی و شرکت‌های دانش‌بنیان برای راه‌های مشارکت مردم در تولید دانستند خاطرنشان کرد : دشمن با تمام توان در پیشرفت‌های شگرف کشور و حوزه‌های علمی فناوری و زیرساختی  سیاه نمایی می‌کند که دیده نشود. لذا با بیان و ترسیم پیشرفت‌ها و  جهاد تبیین با کمک اساتید و دانشجویانمان و لشگر فضای مجازی و استفاده از ظرفیت آن‌ها برای دمیدن امید و ایمان به پیشرفت‌های بیشتر در کشور کار کنیم.

سرتیپ پاسدار نعمان غلامی در  پایان ضمن بیان داشتن اینکه محاسبات منطقه‌ای بعد از طوفان الاقصی هم در تصمیمات جبهه مقاومت و هم تصمیمات جبهه مقابل تغییر پیدا خواهد کرد اظهار داشت : مجموعه فرمایشات رهبر معظم انقلاب نشان می‌دهد که رویکرد تحولات و تغییر در منطقه به نفع جهان اسلام و به نفع جمهوری اسلامی ایران و به نفع پیروزی ملت مظلوم فلسطین است. امیدواریم مجموع تحولات شکل‌گرفته، جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در شکل‌گیری جبهه توانمند مقاومت اسلامی برای مقابله با زیاده‌خواهی‌های نظام استکبار جهانی تقویت کند و نقش خودش را با صراحت و با قدرت با دست‌های بلندش در منطقه ایفا نماید و با هدایت‌هایی که مقام معظم رهبری برای عبور دادن این نظام از این مقطع دارد، عرصه روز به روز بر دشمن تنگ‌شده و انشا الله با دعای خیر شما، ما شاهد پیروزی کامل جبهه‌ی مقاومت باشیم.


  • مؤلف:
  • ناشر:
  • ویراستار:
  • زبان:
  • رده بندی دیویی:
  • سال چاپ:
  • نوبت چاپ:
  • تیراژ:
  • تعداد صفحات:
  • قطع و نوع جلد:
  • شابک:
  • کد کتاب در دانشگاه:

login